Klachtenprocedure

Nadat u een klacht ingediend heeft, nemen we uw klacht in behandeling.  Wij nemen uw klacht serieus en willen gezamenlijk zo snel mogelijk tot een oplossing komen. Hieronder staan de stappen beschreven.

Antwoord op uw klacht

Nadat uw klacht bij ons in ontvangen, wordt deze binnen 14 dagen beantwoord.

Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door Lusine Haarstyliste binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer u als klant een meer uitvoerig antwoord kan verwachten

Oplossing binnen 4 weken

Zoals bepaald in de algemene voorwaarden dient u, de ondernemer Lusine Haarstyliste,  vier weken de tijd te geven om de klacht in overleg met u op te lossen. Lukt het niet om gezamenlijk de klacht op te lossen dan is er sprake van een geschil.

Aanpak Geschil

In het geval van een geschil verzoeken we u om in onderling overleg te bepalen, hoe dit geschil verder aan te pakken en ons te contacteren middels lusine.haarstyliste@gmail.com

Momenteel is Lusine Haarstyliste niet aangesloten bij een Nederlandse geschillencommissie. Lusine Haarstyliste is ingeschreven bij het Europese ODR platform. U kunt uw geschil melden bij het ODR platform via deze link

ec.europa.eu/consumers/odr. 

Na het indienen van het geschil heeft U in overleg met Lusine Haarstyliste 30 dagen de tijd om een geschillenorgaan te selecteren om het geschil voor te leggen. De verdere procedure is afhankelijk van het gekozen geschillenorgaan.